2010. július 27., kedd

Díj + Blogról



Megírod, hogy kitől kaptad.
Írsz öt dolgot magadról.
Kiteszed a képet a blogodba.
Továbbadod legalább öt embernek.

Köszönöm szépen, hogy megkaptam ezt a díjat Gicustól! Örültem neki. :)
De mivel elcsesztem a chatet mindkét blogomnál megjelent az üzi, szal nem vágom melyikre értette, de mivel itt van fenn több rész ide rakom be a képet. (:
5 dolog magamról?

1. 16 leszek augusztus 7-én : D Jön a Sweet Sixteen.
2. Szenvedélyem az írás bár nem úgy mint másoknak... én nem érzem szükségét, hogy mindennap írjak. Én akkor írok amikor az ihlet adja na meg az érzelmeim.
3. Sokszor szívesen élném más életét... főként ezért írok. Mert az lehetek aki csak akarok.
4. Mindig azt mondom kedvenc színem a kék, de nem érzem hogy az lenne... nincs is sok kék cuccom. Csak elvétve. Amolyan berögzöttség, hogy ezt mondom.
5. Ballagásomon belesültem az idézetembe mer 1 nappal előtte kaptam meg és mikrofonba kérdeztem nevetve, hogy: Hogy is van tovább?
Ehm. : DDD Hát ennyi.

Nem fogok másolgatni ide be embereket, mert egyszerűen nem olvasok sok blogot és mindig csak 3 emberre tudok gondolni, ha ilyen díjakról van szó, szóval csak szavakban: Delirium, Kata és Gicus. :)

Most pedig a BLOG!
Na, nagyon szépen köszönöm a türelmeteket, bár nem vagyok egészen biztos benne hanyan is olvastok engem : D A követőket elnézve 9 + néhány fő. : D
Szóval köszi a türelmet, szerdán már lesz rész ahogy a mások blogomon is. :)
Áh csak ennyi.
csók

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése