2010. december 11., szombat

....

Most sokatokat megfogok biztos bántani, de egyszerűen nem tudom magam visszafogni. Facebookon kifejeztem már a véleményemet, de azért itt is mondanék pár szót.

Király L. Norbi mi a kurva anyját keres még mindig az x-faktorbaaann?? Hát az eszem megáll! Nem tudom elhinni, sőt elképzelni sem Magyarorsázg mit szeret benne?
Az egyéniségét? Oké, aláírom. Különcségét? Rendben. Fura kinézetét? Megértem. A hangját? Bassza meg annyi hangja nincsen, mint nekem! Jó.. családi háttere gyatra, szinte árva, nője szüleivel él vagy nemtudom már... de akkoris, könyörgöm, ez nem egy jótékonysági verseny, hanem egy Tehetségkutató verseny. A hangsúly a tehetségen van. Tud zongorázni, tüzet okád és dobál, tánca se annyira rossz, de ami fontos volna az számára nem adatott meg.

Keresztes Ildikó a hibás, részben. Másrészt a közönség, nem akarom szidni a népet, mert nem küldtem smst, mert nincs pénz a telómon, de ha lett volna rajta esküszöm azt a 3500 ft-ot Vecára költöttem volna. De így.... jesszusom. Ildikó meg gyáva volt, megfutamodott a felelősség elől ezért bízta a nézőkre. Hogy ő, a rockhercegnő (utálom a hangját, meg őt is) nyugodtan aludhasson az éjjel. Ki a (elnézést, de indulataim megkövetelik a trágár szavakat) faszomat érdekli, hogy fog este aludni?
Zsűritag. Realitás talaján kellene állnia, ezért nem jó ötlet ez a mentoroskodás. De az, hogy Vastag Csabával szembeállítják és nem ő jut tovább az egyszerűen felháborító. Tény és való, hogy a múltkor a Jégszívvel olyat énekelt, hogy minden elismerésem az övé volt, de Vecának még a kisujjához sem ért fel, és nem is fog sohasem.

Ezt gondolom én, ennyit szerettem volna megosztani veletek, remélem K. Ildikónek kellően lesz bűntudata és Geszti nem fog hozzászólni hónapokig emiatt.
Köszöntem.

2 megjegyzés:

  1. Egyetértek veled.. Pontosan ezen a véleményen vagyok én is. A környezetemben élők meg mind lehurrognak, hogy mit látok én a Vecában. Hát sajnálom, én őt szeretem, és szerintem ez már bunda..
    És teljesen igazad van.

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy Te is ezen a véleményen vagy. Remélem nézted a Fókuszt és láttad Ildikót mit mondott... nagy volt a nyomás rajta, ezért a közönségre hárította a választást. Kapja be. (N)

    Geszti szavaival élve: Ezt elszúrta.

    És figyeld meg, hogy Norbi fog nyerni, de akkor megverek valakit. : D :\

    VálaszTörlés