2011. augusztus 21., vasárnap

Díj :)

Sziasztok!

Mielőtt megijednétek, nem csak az ajándékba kapott Díj miatt jöttem. :)
Tudom, hogy 2 hétig nem volt friss pedig kb másfél hete kész van a fejezet. :$ A múlthetem elég... sűrű voolt, keresztelőbe készülődtünk, segítkeztünk és stb. Esélyem sem volt gépezni... aztán ezen a héten egyszerűen nem tudtam géphez ülni, meg voltak még bonyodlmak. De arra kérek mindenkit tartson még ki egy kicsit, hiszen a blog igen csak a véghez közeledik. Eddig nem nagyon szállt meg az ihlet más történettel kapcsolatba, de biztos vagyok benne, hogy lesz még itt történetem. :)

Na tehát:

Szabályok:
1.Tedd ki a logót a blogodra!
2.Köszönd meg a díjat attól akitől kaptad!
3.Írj ki magadról 7 dolgot!
4.Küld tovább 7 írónak(ne felejtsd el belinkelni a blogjukat)!
5.Hagyj megjegyzést a blogjukon,ho
gy meglepetés várja őket!



Naaaagyon szépen köszönöm ezt a díjat Juciinak, igazán jól esett, hogy úgy gondolja váratlan fordulataim vannak. :$ :))

Húú 7 dolog? Öm...

1. Nem tudok tervezni - leginkább blogjaimon látszik ez meg.
2. Szégyen de még most se tudom leírni Samantha vezetéknevét csak félig. :D
3. 17 éves vagyok, sosem voltam még szerelmes (csak az oviban de az nem számít..:D)
4. Most épp zselés hegyes körmöm van, 20 perc mire letudok írni egy mondatot. :D
5. Szeretem a japán animéket - kedvencem Nana. :)
6. Szeretem Selena Gomezt meg a Varázslók a Wawerly helyről-t. :D:d
7. Cipőmániás vagyok és olykor nem tudom eldönteni a Nike cipőkért vagy a magasarkúkért rajongok-e jobban. :D

1. Bolonde
2. Audrey
3. NaLine
4. nyc_girl
5. Kata
6. Szimy
7. Ééés még egyszer Bolonde :D

Na tehát akkor még egyszer ezer köszönet ezért a díjért! :)

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Na ahogy ezt olvastam, egyből megakadt a szemem Nanán. :D
    Az egyik legjobb bnőm is nagy anime fan, benne is van egy ilyen klubban és pont ma rángatott el egy úgynevezett "meet"-re. Hát én kész voltam...xD
    Náluk ez úgy van, h választanak maguknak valami nevet és akkor egymás között az lesz a nevük. Mint például Miu vagy Shiro. Szégyen, de a 10 névből ennyi maradt meg...

    Nem tudom egyébként, hogy ezt most miért osztom meg ország-világgal, csak érdekességnek szántam.

    Mellesleg arra akartam kilyukadni ezzel, hogy a barátnőm pont a Nana nevet választotta magának. :))
    De azért mekkora jó már, h még olvasás közben is tudok a bnőmre koncentrálni. :DD

    Puszi és várom az új fejezetet :DD

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy gondoltál rám:)Nagyon jólesik:)!
    Pusz, Audrey

    VálaszTörlés
  3. Szia,

    Köszönöm a díjat, igazán megtisztelő! :) A kommentek miatt meg ne aggódj, egyáltalán nem orroltam meg rád, ellenkezőleg, úgy gondolom, az elmúlt időben meg sem érdemlem őket a folyamatos késések miatt :(.
    Köszönöm még egyszer!
    Kata

    VálaszTörlés
  4. Jucii kedves, nem is tudom mit mondjak. Még régen az Animax rabja voltam, majd interneten keresgéltem és a Nana verhetetlen... mondjuk van még egy pár kedvencem, de én nem vagyok olyan fanatikus h meetekre járjak. :D Sőt, az már kicsit rémiszt, hogy beöltöznek é neveket vesznek fel. :D Na mindegy :D

    Audrey, igazán szívesen, természetes volt ez nekem, hog te leszel 1 a hétből. :)

    Kata, örülök, hogy nem haragszol, de buataságokat ne mondj. Az utóbbi részek mind tetszettek, és ha megfigyeled.. jó ha nálam egy hónapban 3 rész van. :D Hozzám képest azért rendszeresebben frssielsz. :)

    VálaszTörlés